Hulp en advies bij vinden van werk

De gemeente helpt iedereen bij het vinden van werk. Of u nu een (gedeeltelijke) bijstandsuitkering hebt of niet. Ook als u (nog) niet toe bent aan een betaalde baan, maar wel wat wilt doen voor de maatschappij, dan kunnen wij u daarbij helpen. Misschien is een Participatiebaan of vrijwilligerswerk wel wat voor u. U krijgt begeleiding, tips en sollicitatietraining. U kunt ook gebruik maken van de vacatures en de contacten van de gemeente met uitzendbureaus.

Hoe werkt het?

Tijdens een intakegesprek kijken we welke ondersteuning wij u kunnen bieden bij het vinden van werk. U krijgt dan een eigen persoonlijke coach toegewezen.

Samen met uw coach kijkt u wat u wilt en wat u kan en hoe u uw kans op werk kan vergroten. Met een breed aanbod aan trainingen, trajecten en individuele coaching krijgt u inzicht in uw talenten en kwaliteiten. En hoe u die het beste kunt inzetten voor uzelf en uw toekomstige werkgever.

Mogelijkheden

Er zijn verschillende mogelijkheden om weer een stap dichter bij betaald werk te komen:

Vraag uw coach naar de mogelijkheden.

Vacatures Werkmatch

Bent u op zoek naar een betaalde baan? Een overzicht van deze vacatures vind u hieronder in de vacaturepool.

Hebt u belangstelling voor een vacature? Geef het door aan de contactpersoon die in de vacature vermeld staat.

Vacaturepool (scroll op de kaart voor resultaten)