Mijn Groningen
Uitleg
Hoe moet ik inloggen op Mijn Groningen?
Om uw aanvraag of status te bekijken in Mijn Groningen moet u inloggen met uw DigiD.
DigiD staat voor Digitale Identiteit. Met uw DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets bij een overheidsorganisatie wilt regelen. Uw persoonlijke gegevens blijven goed beschermd. Hebt u nog geen DigiD? Vraag deze dan aan op DigiD.nl
Niet iedereen is even handig met computers en internet. Kom gerust langs bij het WIJ-team bij u in de buurt. We hebben op alle locaties pc’s en scanapparatuur én medewerkers die u graag op weg helpen.
Wat moet ik doen bij de eerste keer inloggen op Mijn Groningen?
Als u de eerste keer inlogt op Mijn Groningen moet u uw e-mailadres invullen. Wij hebben uw e-mailadres nodig om contact met u op te nemen over uw aanvraag.
Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?
U kunt uw persoonlijke gegevens bekijken in Mijn Groningen onder ‘Mijn profiel’. U kunt in ‘Mijn profiel’ ook uw contactgegevens wijzigen. Hiervoor moet u inloggen met uw DigiD.
Wat is er gebeurd met Mijn Loket?
Mijn Loket is vervangen door Mijn Groningen. Uw gegevens en aanvragen die voorheen in Mijn Loket stonden, staan nu in Mijn Groningen.
Hoe zit het met de privacy en veiligheid?
De gemeente Groningen gaat zorgvuldig om met uw persoonsgegevens.
Via Mijn Groningen kunt u alleen uw eigen gegevens inzien. Alleen u hebt toegang tot uw informatie. De gegevens van uw partner of huisgenoot ziet u niet. Uw aanvragen die beschikbaar zijn in Mijn Groningen, kunt u tot maximaal 5 jaar terugkijken.
Hoe verwijder ik mijn profiel?
U kunt uw profiel niet verwijderen, omdat er geen sprake is van een account. Als u uw gegevens niet wilt inzien, logt u niet in.
Nog niet af
Nog niet alle producten en diensten zijn beschikbaar in Mijn Groningen. Stap voor stap voegen we producten en diensten toe.
Mijn Groningen is nu alleen beschikbaar voor inwoners. In de toekomst kunnen ondernemers Mijn Groningen ook gebruiken met eHerkenning.