Logo van Gemeente Groningen dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Groningen

Nieuwsbrieven en social media

Blijf op de hoogte van het nieuws in de gemeente. Meld u daarom aan voor een of meerdere nieuwsbrieven en volg ons op onze socials.

Nieuwsbrieven

Aanmelden nieuwsbrief

Nieuwsbrief Haren
Nieuwsbrief Ten Boer
Nieuwsbrief Centrum
Nieuwsbrief Oost
Nieuwsbrief Oude wijken
Nieuwsbrief West
Nieuwsbrief Zuid
Nieuwsbrief gemeente Groningen (nieuws dat de hele gemeente raakt)

Naam:

Als u op ‘Aanmelden’ klikt, gaat u ermee akkoord dat de gemeente Groningen uw gegevens bewaart.

Social media

Handig om het laatste nieuws te volgen. U kunt er ook vragen stellen aan de gemeente.

Privacy

Wij hebben voor de verzending van een nieuwsbrief uw toestemming nodig om uw naam en e-mailadres te gebruiken. Wij gebruiken uw gegevens niet voor andere doeleinden. Daarnaast bewaren we deze gegevens zolang u de nieuwsbrief ontvangt. Het is altijd mogelijk om uw abonnement op de nieuwsbrief op te zeggen. Wij verwijderen dan uw gegevens uit ons bestand.

Wilt u de nieuwsbrief niet meer ontvangen? Klik dan onderin de nieuwsbrief op Afmelden.