Gratis ondersteuning bij werving en selectie

Op zoek naar personeel?

De gemeente Groningen kan u helpen. Ons eigen “Team werkgeversdienstverlening” heeft goed contact met het UWV, Het Noorden werkt doorexterne-link-icoon en de verschillende opleidingsinstituten in onze gemeente. Hierdoor kunnen wij veel bedrijven in de gemeente helpen met hun zoektocht naar personeel. Onze dienstverlening is gratis.

Team Werkgeversdienstverlening

De gemeente Groningen helpt inwoners van de gemeente Groningen op weg naar werk of een andere vorm van maatschappelijke participatie. Het team Werkgeversdienstverlening bemiddelt hierbij tussen bedrijven en de kandidaten.

Het team bestaat uit:

Accountmanagers

De accountmanagers zijn het eerste aanspreekpunt. Zij kijken naar uw personeelsvraagstuk en kunnen u informeren over de verschillende mogelijkheden die de gemeente biedt, zoals opleidingen, trajecten en proefplaatsingen. Ook maatwerk is mogelijk.

Adviseurs werving en selectie

De adviseurs werving en selectie zorgen voor een goede match tussen uw organisatie en een mogelijke kandidaat. Ook zorgen zij voor scholing van de kandidaten.

Jobcoach

Als een kandidaat bij u gaat werken, kunt u gebruik maken van een jobcoach. Deze coach helpt u en de nieuwe werknemer op weg, en zorgt voor een optimale werksituatie.

Contact

Wilt u meer informatie over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact op met team Werkgeversdienstverlening. Gebruik het contactformulierexterne-link-icoon of bel 14 050.