Nieuwsbrieven

Meld u aan voor één van de nieuwsbrieven over gebieden in de gemeente Groningen.

Nieuwsbrief Haren
Nieuwsbrief Ten Boer
Nieuwsbrief Centrum
Nieuwsbrief Oost
Nieuwsbrief Oude wijken
Nieuwsbrief West
Nieuwsbrief Zuid
Nieuwsbrief gemeente Groningen (nieuws dat de hele gemeente raakt)

Naam:

Als u op ‘Aanmelden’ klikt, gaat u ermee akkoord dat de gemeente Groningen uw gegevens bewaart.

Welke wijk of welk dorp hoort bij welk gebied?

Haren

Glimmen, Haren, Noordlaren, Onnen.

Ten Boer

Garmerwolde, Lellens, Sint Annen, Ten Boer, Ten Post, Thesinge, Winneweer, Wittewierum en Woltersum.

Groningen Centrum

A-Kwartier, Binnenstad, Binnenstad-Oost, Ebbingekwartier, Hortusbuurt, Stationsgebied, Westerhaven.

Groningen Oost

Beijum, De Hunze, Drielanden, Engelbert, Harkstede, Lewenborg, Meerstad, Middelbert, Noorddijk, Noorderhoogebrug, Oosterhoogebrug, Ruischerbrug, Ruischerwaard, Ulgersmaborg, Van Starkenborgh.

Groningen Oude wijken

De Hoogte, Indische buurt, Korrewegwijk, Kostverloren, Noorderplantsoenbuurt, Oosterparkwijk, Oranjebuurt, Professorenbuurt, Schildersbuurt, Woonschepenhaven.

Groningen West

De Buitenhof, De Held, Dorkwerd, Gravenburg, Hoogkerk, Leegkerk, Paddepoel, Reitdiep, Selwerd, Tuinwijk, Vinkhuizen.

Groningen Zuid

Badstratenbuurt, Coendersborg, Corpus den Hoorn, De Linie, De Meeuwen, De Wijert, Europapark, Grunobuurt, Herewegbuurt, Helpermaar, Helpman, Hoornse Meer, Klein Martijn, Kop van Oost, Laanhuizen, Oosterpoortbuurt, Piccardthof, Rivierenbuurt, Villabuurt, Zeeheldenbuurt.

Nieuwsbrief gemeente Groningen (nieuws dat de hele gemeente raakt)

Algemeen nieuws uit de hele gemeente.