Bezoekersvergunning aanmelden of afmelden
Informatie
Telefonisch parkeertijd doorgeven
Bel 0900 258 0 258 (alleen op de dag van parkeren)
Belangrijke tekst: We vragen naar de gegevens van uw bezoekersvergunning.
Bel zodra uw bezoek parkeert. Als u al weet hoe laat uw bezoek komt, dan kunt u uw bezoek ook eerder aanmelden op de dag van parkeren.
Parkeervergunning voor bezoekers aanvragen
Als u nog geen parkeervergunning voor bezoekers hebt, dan moet u deze eerst aanvragen.
Dat kan op parkeervergunning voor bezoekers. Na het aanvragen van de vergunning ontvangt u een account. Met dit account kunt u de parkeertijd van uw bezoek op deze pagina aan- en afmelden.
Meerdere kentekens tegelijk aanmelden
U kunt meerdere kentekens tegelijk aanmelden. Houd er wel rekening mee dat uren dubbel tellen als u bijvoorbeeld 2 kentekens aanmeldt.
Wanneer wordt uw bezoek automatisch afgemeld
Uw bezoek wordt automatisch afgemeld vanaf het moment dat er geen betaald parkeren meer geldt.
's Avonds online aanmelden voor volgende dag
Komt uw bezoek op een tijdstip dat er geen betaald parkeren meer geldt? En blijft uw bezoek de volgende dag minimaal tot een tijdstip dat er wel betaald parkeren geldt?
Dan kunt u uw bezoek 's avonds alvast online aanmelden. Geef wel een eindtijd op, anders meldt het systeem u automatisch af om 23:59 uur.
Schildersbuurt en Zeeheldenbuurt: verschillende tijden en tarieven
Deze wijken bestaan uit 2 parkeergebieden (zones). Als u geen eindtijd invult, dan rekent het systeem met de eindtijd van het gebied waar de parkeertijd het langst duurt.
- Een deel van de Schildersbuurt valt onder parkeergebied Westerhaven.
- Een deel van de Zeeheldenbuurt valt onder parkeergebied Badstratenbuurt.
Zie ook de online kaart.
Inloggen
Waar vind ik mijn inloggegevens
- Klik in uw parkeeraccount (DigiD) op het (rode) nummer van uw geldige bezoekersvergunning.
- Ga naar het tabblad 'documenten'.
- Klik op de (rode) link 'Vergunning uitgegeven' achter de brief, genaamd ‘Vergunning uitgegeven'. De brief download nu.
- Open de brief. Uw inloggegevens (meldnummer en pincode) staan bovenaan in deze brief.
Staat de brief niet in uw account? Of hebt u geen toegang tot uw parkeeraccount? Vul dan het contactformulier van loket Parkeren in. Dan ontvangt u binnen 24 uur (maandag t/m vrijdag) uw inloggegevens via e-mail.
Ik kan niet inloggen
Problemen met inloggen? Probeer het volgende te doen.
- Verwijder de cookies uit uw browser.
- Hebt u een link op uw startscherm aangemaakt? Verwijder dan de link en maak deze opnieuw aan. Lees hieronder hoe u dit kunt doen.
Hoe kan ik een link op mijn startscherm maken
Dit werkt per telefoon anders. U kunt daarom het beste even via Google zoeken hoe u dit kunt doen.