Sylvia Drenth-de Vries - Trouwambtenaar

Als trouwambtenaar van de gemeente Groningen stel ik mij graag aan u voor.

Taal

Nederlands

Voorstellen

Hallo, mijn naam is Sylvia Drenth-de Vries, Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand maar ik noem mij zelf liever de “Trouwmevrouw”. Ik ben al jaren gelukkig getrouwd en samen hebben wij 1 dochter.

Wat dit werk zo leuk maakt is dat ieder huwelijk, ieder stel, anders is. Daarom zal het nooit saai worden. Ik mag een bijdrage leveren aan een hele speciale dag, en zal dan ook altijd mijn best doen om er iets bijzonders van te maken. Het is een enorme eer om mensen elkaar het “jawoord” te mogen laten geven.

De voltrekking soms met een grapje, soms formeel en soms ... met een lach en een traan. Ik vind dat de huwelijksvoltrekking / geregistreerd partnerschap dan ook helemaal van jullie moet zijn, zoals jullie het willen hebben. Traditioneel, ontspannen, stijlvol of humoristisch … zeg het maar! De gemeente Groningen telt veel mooie trouwlocaties met diverse mogelijkheden en faciliteiten. Daarnaast is het ook mogelijk om op een vrije locatie te gaan trouwen.

Ik kom graag bij jullie thuis om alles door te spreken, en wil graag een bijdrage leveren om van jullie trouwdag een onvergetelijke dag te maken. Mijn motto is niets moet en bijna alles mag.

sylvri@home.nl

Beschikbaar op vrijdag, zaterdag en zondag.